KUPUJMY TWARDE SZTUKI

Wyniki amerykańskich badań z 1997 roku pokazują, że wśród 27 najczęściej spo­żywanych owoców kiwi posiada największe stężenie elementów odżywczych.Dla każdego z owoców naukowcy określili wskaźnik daily value: zdolność do dostarczania zalecanej ilości 9 najważniejszych składników: witamin C, Bj, B2, B3, B9, prowitaminy A, wapnia, żelaza i protein. Kiwi wysuwa się na szczyt tej listy. Tylko ono bowiem pokrywa dzienne zapotrzebowanie dorosłego człowieka na witaminę C. To czyni z niego owoc sportowców i intelektualistów.Kupując kiwi, wybierzmy owoc twardy. Dojrzeje również na paterze na owoce proces ten przyspieszymy, kładąc je obok jabłka lub banana.Uprawiany we Francji i Nowej Zelandii, owoc ten jest dostępny na rynku przez cały rok. Najwięcej korzyści przynosi jednak spożywanie go jesienią i zimą.Pozwólmy owocowi dojrzewać w temperaturze pokojowej. Powinien lek­ko się uginać pod naciskiem palca. W lodówce można go przechowywać luzem w szufladzie na owoce i warzywa.Gdy kiwi stanowi składnik potrawy, dobrze jest je obrać i pokroić tuż przed podaniem, by uniknąć utlenienia witamin w kontakcie z powietrzem.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Skoro trafiłeś na ten blog, oznacza to, że temat kuchni nie jest dla Ciebie straszny! Mam na imię Mariusz i zapraszam Cię do lektury moich wpisów, które będę tu zamieszczał!
© Wszelkie prawa zastrzeżone