KARCZOCH,KIWI,MARCHEW

Karczoch posiada właści­wości moczopędne, ułatwia przechodzenie zawartości jelitowej i reguluje poziom kwasowości u osób stosujących dietę bo­gatą w mięso. Dodatkowo, dzięki zawar­tości witamin z grupy B, wpływa korzystnie na funkcjonowanie systemu nerwowego i mięśniowego oraz na cerę. Kiwi jest niesłychanie bo­gate w witaminę C (zawiera jej dwa razy więcej niż po­marańcza!). Spożywa się je bez dodatków lub w sałatkach, zyskując dzięki temu znaczną żywotność. Owoc ten pomaga nam utrzymać dobrą kondy­cję, a równocześnie jest niskokaloryczny. Marchew, którą — mamy wrażenie — znamy od za­wsze, warto poznać na nowo. Jej największą zale­tą jest duża zawartość prowitaminy A, substancji przeciwdziałającej przed­wczesnemu starzeniu się komórek. Po­nadto dostarcza ona wszystkich witamin niezbędnych do wzrostu i dobrego funkcjonowania mózgu, pomaga rów­nież obniżyć poziom cholesterolu.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Skoro trafiłeś na ten blog, oznacza to, że temat kuchni nie jest dla Ciebie straszny! Mam na imię Mariusz i zapraszam Cię do lektury moich wpisów, które będę tu zamieszczał!
© Wszelkie prawa zastrzeżone