BROKUŁY I CYTRUSY

Brokuły cechuje duża za­wartość witamin i antyoksydantów. To wyjątkowe źródło witaminy C (najbo­gatsze wśród warzyw), pomaga walczyć z grypą i dodaje energii. Brokuły stano­wią doskonałą ochronę przed nowotwo­rami dzięki zawartości soli mineralnych i siarki. Warzywo to zgromadziło tak wiele wartościowych składników, jest jednak wciąż zbyt mało znane, by uczy­nić z niego podstawowy produkt zdro­wej i lekkiej diety. Cytryna — najbardziej zna­na ze względu na zawartość witaminy C zwiększającej naturalną osłonę organi­zmu i działającej tonizująco na tkanki. Jej pomoc jest także cenna w walce z in- wolucją organiczną i procesami starze­nia, chorobami zakaźnymi, symptoma­mi artretyzmu i reumatyzmu. Ponadto Grejpfrut zawiera dużą ilość witaminy C, dzięki czemu okazuje się niezwy­kle przydatny w stanach zmęczenia i stresu. Ów cudowny owoc doskonale wpływa na nasze naczynia krwionośne i komórki wątrobowe.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Skoro trafiłeś na ten blog, oznacza to, że temat kuchni nie jest dla Ciebie straszny! Mam na imię Mariusz i zapraszam Cię do lektury moich wpisów, które będę tu zamieszczał!
© Wszelkie prawa zastrzeżone